Mail

Mail mij via deze link.

HET WEERBERICHT

maandag 11 juni 2018

Uitstap

Afbeeldingsresultaat voor atomium
Hey allemaal,

De kogel is eindelijk door de kerk, we gaan op uitstap!!! Net voor de kerstvakantie hadden we ons eigen liedje opgenomen. Die cd werd dan verkocht en bracht wal wat geld op. Met dat geld gaan we nu naar,... MINI EUROPA in Brussel. En omdat we nog wat budget overhadden van het maximumfactuur, heb ik daar een geleid bezoek aan het Atomium aan gekoppeld.
Wanneer? 22 juni.
We vertrekken (waarschijnlijk) om 08.30 in GROENENDAAL. Ik wacht nog op bevestiging van de NMBS.
Opdat we onze tijd kunnen nemen voor die bezoeken, zouden we ook wat later terug zijn. In principe rond 17.20. In Groenenedaal. Da's 't makkelijkst om te parkeren denk ik.

Er volgt nog wel wat meer info hoor, maar dan kan je 't al inplannen.

En dan nog iets,...
Elk schooljaar sluit ik graag af met een momentje met de klas buiten de schooluren. We eten dan pasta met bolognesesaus (of vegetarische saus) en kijken dan samen naar een leuke film. Dan eten we lekkere ongezonde chips en drinken een frisdrankje...
Ik had gedacht aan woensdag 27 juni. Vanaf 18 tot ongeveer 21 uur. Ik kan eventueel 10 minuten voor einde film een mail sturen,...

Enfin, veel info en dat met deze temperaturen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten